Негативные отзывы про Интернет-магазин technocity.lviv.ua
Андрей Мацкевич
Сделал заказ 26. 10. 15, звонит он из Львова, -нет в наличии можем отправить в среду, т. е. 28. 10, -о. к. говорю я -согласен подождать, и шо вы думаете?, перезваниваю в среду — он, из Львова — а нету можем сегодня отправить, но на 500 грн дороже, т. е. говорю, пока я ждал даже на сайте цена опустилась на 80 грн, — а да, -Да!, говорю, меняйте цену, — хорошо, но на субботу, -хорошо на субботу, я подожду, и шо вы думаете? сегодня воскресенье, ни звонка, ни смс с накладной. Короче говоря, те кто будет читать поймут всю абсурдность этой ситуации, мне повезло , что срочно не нужно, и я принципиально подождал, чтобы написать негативный отзыв об этих сотрудниках магазина и о магазине в целом. Всем спасибо.
Павел Мокриенко
Зробили замовлення по телефону на холодильник. Наявність підтвердили (якісь пан перевірив, сказав точно є), сказали що вишлють наступного дня. Наступного ранку сказали все добре, сьогодні вишлемо, а в обід сказали, що холодильника немає, він їде з за кордону і буде у вівторок наступного тижня. Тобто, спочатку сказали неправду про наявність, ми проплатили замовлення, а потім холодильник десь зник. ОК, у вівторок, звісно ніхто не позвонив. Ми позвонили самі. Відповіли, що холодильник приїхав — сьогодні відправим. Ввечері ми передзонили ще раз — відправимо завтра в ранці. Подзвонили вранці — машина виїзджає на Нову пошту, подзвонили ввечері — машина на Новій пошті. . . Попросили з'єднати з директором — досі чекаєм. Нарешті прислали декларацію — вантаж відправлено з Новояворівська. . . Короче правдива за весь чей час була тільки ціна.
Boss
Категорически не рекомендую покупать в Тechnocity! Теперь поясню. Заказ #10002975 (ELECTROLUX EWT 1062 TDW) был сделан мною 27. 07. 2015г. через сайт, после предварительного разговора по телефону и выяснения условий гарантии (гарантия от ELECTROLUX), наличия (в наличии) и сроков поставки (получу 29. 07. 2015г. ). В действительности товар был доставлен 04. 09. 2015г. При выяснении причины задержки, оказалось, что доставка менеджером была сделана не на мой адрес. Более того переадресацию товара хотели сделать за мой счёт, но в последний момент передумали. Из-за почти недельной задержки товара мне пришлось перенести свой отпуск. При получении товара оказалось, что описание и надписи на стиральной машинке на польском языке и инструкции на более доступном языке нет. Возникает вопрос: для какой страны производилась эта стиральная машинка и о какой гарантии от производителя ELECTROLUX может идти речь? Это обман покупателя! На моё обращение, менеджер со словами «мы Вам перезвоним на этот № телефона» отключился. По видимому на всегда! И обидно, что пока машинка стремительно доставлялась мне, цена в этом магазине уменьшилась на 207 грн. Буду обращаться в официальное представительство ELECTROLUX в Украине, может они мне смогут это всё объяснить.
Chillman
Замовляв у телефонному режимі кухонний комбайн 16. 06. 15. До речі, номеру замовлення я не отримав ні в розмові, ні в SMS. Товар пообіцяли відправити наступного дня (17. 06. 15) і надіслати номер декларації в SMS-повідомленні. 18. 06. 15 зателефонував і запитав, чому я не отримав номер декларації і що взагалі з моїм замовленням. Відповідь "Зараз я уточню і вам передзвоню". ОК. Минуло понад 8 годин. Ніхто не зателефонував. Шановні, залиште його собі. Дуже радий, що нічого не оплачував заздалегідь. Замовив в іншому інтернет-магазині.
Lucifer
Вирішив зробити замовлення. Хоча попередні відгуки були не айс. Замовив товар 22. 01, сказали що відішлють 23. 01 у п;ятницю, а у понеділок буде у мене. Попросив щоб був гарантійний талон та товарний чек. На що сказали обов:язково буде. Як ви мабудь вже зрозуміли ніякої смс з номер на отримання я не отримав ні у п;ятницю ні у суботу. Смс з номер прийшла у вівторок 27, 01 я вже і забув за це замовлення. . . А смс про надходження на склад у моєму місті прийшла аж 29, 01 тоб то черз тиждень з моменту замовлення. Прийшло дивлюсь коробка Неодноразово переклеєна скотчем. Польским (польскі логотипи і слова), і просто білим. Скоби вирваті з упаковки. Відкриваю лежить гарантійний талон а товраного чека немає. В талоні вартість не зазаначена. Думаю не добра це. Відкрита, немає чека . . . дістаю товар нібито все добре але. Лівий верхній кут прим;ятий не сильно але всеодно видно. Десь вдарили його чи що. Звісно що не взяв. Ось такий перший і останній досвід спілкування з цим магазином.
Ihor Derevenko
Замовляв в даному магазині двічі. Перший раз — посудомийка Бош — все пройшло майже без проблем (за вийнятком затримки з доставкою, але не критично). Друге замовлення звело враження від магазину до дуже негативного. Замовив варочну поверхню (з наявністю, згідно даних сайту та підтвердженою по телефону). Коли її не привезли в домовлений час і не передзвонили, стало зрозуміло що щось не так. Після того розмовляв з представником магазину багато разів (ЖОДНОГО разу вони не удосужилися передзвонити й повідомити, що доставки не буде, товару нема, тощо). Мені тижні три-чотири обіцяли привезти замовлений товар, і так і не привезли. В кінці кінців я просто купив в іншому магазині. Висновок: Замовляти у них можна, але розраховувати що доставлять (не говорю про вчасно) — не варто. НЕ РЕКОМЕНДУЮ даний магазин нікому через їх безвідповідальність!!!